Адреса:

Психологічна служба - це структурний підрозділ, який у своїй діяльності забезпечує соціальний і психологічний супровід навчально-виховного процесу в коледжі. Основною метою діяльності психологічної служби є підвищення ефективності педагогічного процесу, розвиток і формування зрілої професійно орієнтованої особистості, захист психічного здоров’я і соціального благополуччя всіх учасників навчально-виховного процесу.

 

До уваги неповнолітніх учасників освітнього процесу!
Якщо виникає загроза Вашому життю та здоров’ю, за захистом своїх прав та інтересів Ви можете звернутися до: 

  • Котляр В.О., практичного психолога (тел. 0958489316);
  • на номер телефону Урядової гарячої лінії з попередження домашнього насильства 1547;
  • на номери Національної «гарячої» лінії для дітей та молоді 0 800 500 225, 116 111 (для дзвінків з мобільного) або через електронні канали зв’язку:
  • Telegram — @CHL116111
  • Facebook — @childhotline.ukraine
  • Instagram — @childhotline_ua

 

Загальна інформація
Діяльність психологічної служби в коледжі здійснюється практичним психологом Котляр Вікторією Олегівною. Кабінет практичного психолога знаходиться в коледжі на другому поверсі, наліво від головних сходів.

Графік проведення консультування
практичного психолога

Понеділок   08.00 – 16.30
Вівторок      08.00 – 16.30
Середа         08.00 – 16.30
Четвер         08.00 – 16.30
П’ятниця     08.00 – 16.30

Канали зв’язку 
Telegram +380958489316
Viber +380963517595
Facebook – https://www.facebook.com/profile.php?id=100010512450470
(За необхідності, можна скористатися цими номерами, щоб домовитися про онлайн чи офлайн консультування)

Нормативно-правова база
1.    Конституція України
2.    Загальна декларація прав людини
3.    Положення про психологічну службу в системі освіти України
4.    Європейська конвенція з прав людини
5.    Закон України "Про захист персональних даних"

Локальні правові акти
1.   Положення про психологічну службу Полтавського фахового коледжу транспортного будівництва

 

Основні завдання психологічної служби 

  • Головне завдання психологічної служби – сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.

  • Збереження та зміцнення психічного та соціального здоров’я, сприяння особистісному, інтелектуальному, фізичному і соціальному розвитку здобувачів освіти шляхом доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями;

  • Здійснення діагностико-корекційної роботи з невстигаючими й недисциплінованими учнями;

  • Здійснення психологічного супровіду студентів першого курсу в процесі адаптації до нових умов навчання;

  • Діагностування інтелектуальних й особистісних своєрідностей учнів, які перешкоджають нормальному перебігові процесу навчання і виховання, здійснювати їхню корекцію;

  • Сприяння забезпеченню психологічної безпеки, надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу.

 

Напрямки діяльності:

  1. Соціально-психологічна адаптація студентів до навчання у ВНЗ;

  2. Превентивне виховання;

  3. Психологічна культура особистості.

  4. Профорієнтаційна робота: надання допомоги у професійному та особистому самовизначенні студентської молоді;

  5. Психологічна допомога особистості у подолання кризових ситуацій з метою особистісного росту;

  6. Надання психологічної допомоги батькам у їх взаємовідносинах з власними дітьми.

 

СТОП Булінг

 

Гендерна рівність


Гендерна рівність, або статева рівність — це підхід, у основі якого рівні права для представників різних статей, тобто, для чоловіків та жінок.
При цьому, помилковою є думка, що гендерна рівність — це однакове ставлення до всіх. Ні, кожна людина має свої індивідуальні якості та навички. Саме їх, а не стать та пов’язані з нею стереотипи, мають враховувати під час, наприклад, прийняття на роботу.

Приклади гендерної дискримінації
Гендерна дискримінація, як ми писали вище, передбачає різне ставлення до людей на основі їх статі, а не їхніх здібностей чи індивідуальних характеристик.
Дискримінація, породжена стереотипами, проявляється й у школі, університеті й згодом на роботі. Адже дітям нав’язують поняття чоловічих та жіночих професій. 
Такий пресинг обмежує їх у виборі майбутнього шляху й в результаті зменшує можливість проявити себе.
Також часто у засобах масової інформації, наприклад, сексуалізують жінок, що призводить до того, що їхній зовнішній вигляд має більшу вагу, ніж здібності. Це впливає не лише на кар’єру, але й на самооцінку.

Що дає гендерна рівність
Досягнення гендерної рівності має нескінченний перелік переваг.
Більше успішних людей, які змогли реалізуватися. І, відповідно, щасливих. Крім того, рівність позитивно позначається на родинах. Там, де немає усталених упереджень щодо гендерних ролей, сім'ї міцніші й здоровіші.
Це також розвиток бізнесу, оскільки гендерна різноманітність покращує організацію інновацій та продуктивності.
Гендерна рівність сприяє залученню жінок до політичних процесів на рівні з чоловіками. Зараз все більше жінок виходять на політичну арену, але досі більшість державотворчих систем орієнтовані на чоловіків. 

 

Корисні посилання
Пам'ятка для викладачів по роботі із студентами під час війни
Кодекс безпечного середовища
Книга «Не смійся з мене» для керівників груп по антибулінгу

Новий сайт коледжу

Нова Пошта

Пошук по сайту

Рекомендуємо

УВАГА

Зворотній зв'язок

Статистика

Проверить тИЦ и PR
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

МОН України

Гарячі лінії

УКЦ/ДСЯО

(c) warrсan 2012